M'n eigen forumpje ;) |
Gepost
door : Hessy
Op: 05/08/2005 22:16 |
Lieve mensjes, laat hier je vragen 8ter, dan zal ik kijken of ik ze kan beantwoorden, in ruil daarvoor vind ik het wel leuk als je ff een berichtje 8terlaat in m'n gastenboek Zie je een vraag staan waar je het antwoord op weet, geef dan je reactie. Zo kunnen we elkaar helpen en kan iedereen leuk z'n eigen space maken... Hessy |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Debby Op: 07/08/2005 20:06 |
|
Hoi, Hessy ik heb ook een space en wil je vragen hoe ik mijn archieven kan bijwerken. Ik zie dat ji jalleen de maanden juli augustus hebt staan. Hoe doe je dat ? Want ik wil ook alleen deze maanden maar op mijn space kan ik die andere maanden niet weghalen. Wil jeme helpen ? Debby http://spaces.msn.com/members/funkybiketrip beehappy@chello.nl |
Gepost door:
Hessy Op: 07/08/2005 23:50 |
|
Hoi Debby, voor zover ik weet is het niet mogelijk om bepaalde maanden uit je archieflijst te verwijderen. Helaas dus. Dat ik alleen de maanden juli en augustus heb staan, komt doordat ik mijn space pas sinds juli heb. Dat ik er al zoveel op heb staan, komt puur doordat ik verslaafd ben geraakt aan het webloggen Je kunt wel je hele archief verwijderen als je op aanpassen klikt. Veel suc6 verder met je space! Groetjes Hessy |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |