plaatje/tekst helemaal bovenin |
Gepost
door : Hessy
Op: 22/08/2005 12:38 |
Deze vraag vond ik ook tussen mijn reacties. Dankzij een paar hele lieve mensjes is het idd mogelijk om een plaatje/tekst helemaal boven in je space te plaatsen! ![]() Eerst heb je de html powertoy nodig. Je moet dan naar je bewerkspace gaan en dan achter de url het volgende plakken: &powertoy=sandbox. Als je dit hebt gedaan, klik je op aanpassen en ga je naar je modules... Daar vind je nu de html powertoy genaamd: 'PowerToy: Custom HTML'. Deze moet je nu toevoegen. Er verschijnt nu een sandbox en nadat je die op de gewenste plaats hebt gezet, moet je op opslaan klikken. Klaar! ![]() Je kunt in deze sandbox dus gewoon je plaatje/tekst neerzetten. Je kunt hier ook, net zo als ik gedaan heb, je muziek neer zetten, dan hoef je niet steeds je weblog te verplaatsen ![]() ![]() Nou, ik hoop dat jullie dr wat aan hebben en als dr nog vragen zijn, hoor ik het wel. Groetjes Hessy ![]() ps Laat nog ff horen of het gelukt is enzo. Wel zo leuk natuurlijk. Een berichtje in m'n gastenboek is ook altijd welkom ![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Troeteltjuh Op: 15/12/2005 15:35 |
|
Thnx!!! Het is me gelukt een plaatje bovenin mn space te krijgen ![]() Super forumpjuh van je meid!! toppie! ![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |