Hessy's forum!

https://www.happyhessy.tk
plaatje/tekst helemaal bovenin
Gepost door : Hessy
Op: 22/08/2005 12:38
Deze vraag vond ik ook tussen mijn reacties. Dankzij een paar hele lieve mensjes is het idd mogelijk om een plaatje/tekst helemaal boven in je space te plaatsen! Het werkt als volgt:

Eerst heb je de html powertoy nodig. Je moet dan naar je bewerkspace gaan en dan achter de url het volgende plakken: &powertoy=sandbox. Als je dit hebt gedaan, klik je op aanpassen en ga je naar je modules... Daar vind je nu de html powertoy genaamd: 'PowerToy: Custom HTML'. Deze moet je nu toevoegen. Er verschijnt nu een sandbox en nadat je die op de gewenste plaats hebt gezet, moet je op opslaan klikken. Klaar!

Je kunt in deze sandbox dus gewoon je plaatje/tekst neerzetten. Je kunt hier ook, net zo als ik gedaan heb, je muziek neer zetten, dan hoef je niet steeds je weblog te verplaatsen Er staat ook nog een vinkje waarmee je kan bepalen of je wel of geen rand eromheen wil. Ik heb het vinkje daar dus weggehaald en daarom staan mijn plaatje en tekst helemaal los van de rest

Nou, ik hoop dat jullie dr wat aan hebben en als dr nog vragen zijn, hoor ik het wel.

Groetjes Hessy

ps Laat nog ff horen of het gelukt is enzo. Wel zo leuk natuurlijk. Een berichtje in m'n gastenboek is ook altijd welkom

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Troeteltjuh
Op: 15/12/2005 15:35
Thnx!!! Het is me gelukt een plaatje bovenin mn space te krijgen
Super forumpjuh van je meid!! toppie!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |